מאמרים וכתבות
כאן תוכלו לקבל מידע מועיל, טיפים וכתבות לניהול קל של ועד בית,אילו שירותים מתאימים לעסקים גדולים, מה הצורך בחברת ניהול, ומה חדש בתחום הניהול ואחזקה.
קורן מבנים ומערכות בע"מ מספקת שירותי ניהול תפעולי, תחזוקתי ופיננסי למוסדות ציבוריים, למוסדות עסקיים, ולמרכזי מסחר, כמענה מקיף למכלול הצרכים.
ריכוז התחומים השונים והמשאבים העומדים לרשותה הופכים את קורן מבנים ומערכות בע"מ ל One-Stop-Shop עבור לקוחותיה, כשבמסגרת זו היא מטפלת בכל צרכי המוסד/מרכז, לרבות אחזקה שוטפת של המתקנים שבאחריותה.
בחטיבות החברה מועסקים מעל ל- 80 צוותי עבודה בעלי הכשרות ייעודיות לביצוע המשימות הנדרשות הן משימות טכניות והן שירותים 'רכים'. הודות למודל ארגוני הנשען על כוח אדם המועסק בחברה, קורן מבנים ומערכות בע"מ ערוכה בכל עת להעניק מענה יעיל ומהיר לכל אתגר ובכל קנה מידה.
במטרה להקים מטריית שירותים אופטימאלית וחסכונית, החברה, בשיתוף הלקוח, מגבשת אסטרטגיית תחזוקה ארוכת טווח בהתאמה ייעודית לדרישותיו ולצרכיו, תוך בחינתם והתאמתם לתקציב הנתון.
החברה מספקת את שירותיה ברחבי הארץ ובין המוסדות הנהנים משירותיה נמנים:
קבוצת שופרסל, בנק מרכנתיל דיסקונט, רשויות מקומיות, מוסדות חינוך, בתי אירוח, מתחמי מסחר פרטיים ובנייני משרדים.
השירותים שהחברה מספקת ניתנים בהתאמה פרטנית לצרכי הלקוח באמצעות
שני מסלולים עיקריים:
1
מתאים ללקוחות בעלי מחלקה טכנית ו/או מחלקת בינוי ומחירון שירותים מותאם (רמדור, דקל וכו') לביצוע מגוון העבודות הנדרשות.
2
מתאים ללקוחות עסקיים המעוניינים להפקיד את תפעול משימות הניהול, התחזוקה והשירותים השוטפים
בידי גוף מקצועי מיומן ולהבטיח כך התנהלות מיטבית, תקינה ויעילה.
קורן מבנים ומערכות בע"מ היא בעלת רישיון קבלן רשום 160 א' מטעם משרד הבינוי והשיכון, וכן בעלת רישיון קבלן שירות מטעם משרד העבודה והרווחה.
מדיניות החברה מאופיינת בגמישות רבה בכל הקשור לסוג הטיפול בלקוח: החל מקריאת שירות בודדת ועד לניהול קבוע וארוך טווח של המרכז/המוסד.
לחברה צוותי ניהול מקצועיים בעלי ניסיון רב בתחזוקת מוסדות לסוגיהם, המספקים מענה יעיל ומהיר לקריאות הלקוחות בכל שעות היממה.
כל עובדי החברה מועסקים ישירות על ידה (להבדיל ממיקור חוץ ו/או קבלנות משנה) והינם בעלי מחויבות גבוהה אליה ואל מדיניות פעילותה.
החברה מקפידה על יחסי האנוש של עובדיה על מנת להבטיח קיום תקשורת נאותה ומקרבת עם לקוחותיה, ובתוך כך מבצעת סקרי שביעות רצון תקופתיים לווידוא איכות השירות.
החברה דוגלת בשקיפות מלאה בכל הקשור למידע ולהתנהלות השוטפת במוסד העסקי, ומקפידה לספק ללקוחות דו”חות מאזן תקופתיים.
החברה מעמידה לרשות לקוחותיה אתר אינטרנט מתקדם עם אזור אישי לכל לקוח; באתר ניתן למצוא מידע אודות המבנה, כולל תכניות, שרטוטים, כתבי אחריות, טבלאות תשלומים וחיובים, חשבוניות וכיו"ב.
טכנולוגיה זו מאפשרת חשיפה מלאה של כל המתרחש בבית העסק בכל רגע נתון.
לרשות הלקוחות עומד מוקד טלפוני 24/7 וכן קיימת אפשרות לתקשורת מידית באמצעות ווטסאפ ובאמצעות אפליקציה.
כל אמצעי התקשורת מתממשקים עם מערכות SLA המובילות בענף.
החברה מתחייבת להיענות מידית לכל קריאה:
להגיע עד ארבעים דקות במקרה של קריאת חירום, ועד יממה לכל קריאה שהיא.
יכול לעניין אותך גם:
כאן תוכלו לקבל מידע מועיל, טיפים וכתבות לניהול קל של ועד בית,אילו שירותים מתאימים לעסקים גדולים, מה הצורך בחברת ניהול, ומה חדש בתחום הניהול ואחזקה.
חטיבת פרויקטים חטיבת הפרויקטים של חברת קורן מבנים ומערכות בע"מ מספקת מנעד שירותי התקנה ותחזוקה למגזר המוסדי והפרטי בישראל. מעטפת השירותים כוללת מערכות חשמל; מערכות
טלפון: 04-8551444 פקס: 04-8551445 דוא"ל: koren@korenmivnim.co.il
כתובת: החרושת 84 א.ת קרית ביאליק ת.ד 1545
רישיון קבלן רשום 160 א' רישיון קבלן שירות
טלפון: 04-8551444 פקס: 04-8551445
דוא"ל: koren@korenmivnim.co.il
כתובת: החרושת 84 א.ת קרית ביאליק ת.ד 1545
רישיון קבלן רשום 160 א'
רישיון קבלן שירות